@@@ :::: KH!R aNd NA FotoPage :::@@@

By: Princess Libra

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 8-Feb-2009 14:57 Email | Share | | Bookmark
ZOo NeGaRa

Sofiyya tgh syiok tgk ikan...
Mana tak nganga kalo tgk ikan bsar ni...
Pastu tgk ugka plak....kuat tul suara dia...
View all 35 photos...

Cuti thaipusam, kami plan bwk sofiyya p zoo negara. Kami sendiri pn dah lama tak dtg sini. Bila lgk nk dtg kan kalo bukan sbb ank. Kebtulan papa plak this week mmg takde class. So bule la jenjalan. Lama tak p mmg byk la perubahan esp rege tiket msk + train. Dulu seingat ummi naik tren dlm 50 sen jek. La ni dah rm 3. Tp kitaorg tak naik pn. Snang jenjalan lgk. Cuma pnat sket je la. Sofiyya pn tak de la nak duk je ats buggy dia. Dia sendiri pn sonot jenjalan sendiri. Dpt la dia kenal smua hewan2 yg ade kat zoo.





Saturday, 24-Jan-2009 14:43 Email | Share | | Bookmark
PaNTaI SeRi MeNaNTi

Tgk la sofiyya ni...br sampai tp dah tak nak pijak pasir
Cik radi dan ank buah
Suasana petang
View all 22 photos...

Backdated entry lagik. . Mls tul nk update fp ni....pdhal masih ade 2 entry nk kena mskkan... ini lah jdnya bila kemalasan melanda...heheheh . Ok, ni citer masa cuti taun br cina ari tu. Cuti 4 ari, so kami pulang ke muar dan ke batu pahat. Kat seri menanti ni mana lgk nk p kalo tak pantai dia... kat batu pahat plak kitaorg p hentian mahkota mkn ikan bakar. Tp time p tu tak mik plak gmbr. Buhsan menunggu mknn yg tak sampai2. . P pantai seri menanti...tgk gelagat Sofiyya yg takutkan pasir...







Saturday, 17-Jan-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
PeNuTUp SuKaN HeiTeCH 2008

Sofiyya blm pape lgk dah isi minyak
Smua ummi angkut...ala2 nak berkelah gitu
tgk la sofiyya...sonot giler dpt round2
View all 13 photos...


Penutup Sukan Heitech 2008 telah diadakan bulan Jan yg lalu. Tp biasa la kan, ummi la yg lmbt update. . Kira mcm fam day la jgk. Diadakan di pdg A, taman tasik titwangsa. Bermula dari jam 8:30 pagi hingga 4 petang. Sukan untuk bebudak la yg byk. Ummi pn dtg lmbt sbb pg tu utk acara memancing. Kitaorg yg tak involve ni mls la nk dtg awal. . Kul 2 smpi 4 ptg tu utk poney ride. Tp kul 2 ummi dah blk. Sian kt sofiyya. Dia ngantuk. Dr pg tak tido...pns terik plak tu. Tp sikecit ni ttp happening sbb bule jln2 sndiri. Ade cabutan bertuah tp ummi takde luck la utk hari ni. Hhuhuuhu . Just dpt wat lik adiah main bola jaring je. Jdk la kan...






Monday, 12-Jan-2009 14:23 Email | Share | | Bookmark
SofiYYa 16 BuLaN

Bwk sofiyya main mainan
Tp snang jek...tak yah msk duit
Kalo tak mesti dia nangis..seriau agknya menda tu duk goyang2
View all 9 photos...

Hehehehehe... saje je suka menambah2 pics sofiyya kt sini. Wpn takde la perbezaan yg ketara, tp sbb gmbr dah ade kan... ummi masukkan jgk. Berat sofiyya dah turun balik ke 8kg. Fuhhh...ssh ek nak maintain bdn si kecit ni. Sbbnya dia demam + kena bisul kt lutut. Maybe sbb tu kot slera kurang. So pity... . Sofiyya dah bule sebut bbrape patah perkataan... cthnya. Kalo ummi sebut bb... bila dia sebut jadik bebe. Tp dia tunjuk la kt gmbr bb. Kalo dgr bunyi burung dia ckp bii..sambil buat bunyi cit.cit..cit.. Rasanya mcm chomel sgt. . Bila tanya siapa dia tu dia ckp piyaa... ni mesti sbb kat nursery slalu pggl dia mcm tu. Pdhal ummi slalu jek pggl full. Sblm ni sofiyya tak brape berminat dgn buku.... tp la ni dah ske. Siap bukak suh ummi tunjukkan dia lgk. . Pe laie... bertambah2 la koleksi buku sofiyya kt umah. Nti jadik budak pandai ye sayang.... mmmuaahhh!!!





Monday, 29-Dec-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
BaLiK KaMPUnG oooOOO BaLiK KaMPUNg

Sofiyya kt umah nenek....rajin tul lap lantai...anak yg rajin :D
Kat Pantai batu burok
Mula2 ni ok jek berjln sendiri
View all 14 photos...

Cuti krismas sampai la tahun baru 2009, ummi balik ganu. Blk 2 org je dgn sofiyya. Papa ikut kemdian bwk keta. Sbb tak nk cuti lama2. Sonot la blk kg ni, lama tul ummi tak blk ganu. Last skali bulan 5 ari tu... dh lebih 1/2 tahun dah. Blk kali ni, abah dah ade kt umah. Dah pencen. Sonot la layan cucu. . Kat sana musim tengkujuh. So takde la jln ke mana2. P pantai bt burok, pasar payang etc. Tp br la ummi tau sofiyya ni penggeli orgnya. Geli nk pijak pasir pantai. Sampai sudah tak nk turun. Nk dokong jek....heheheh...kelako la plak...




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net